Home » Articles » Τοπικά νέα |
ΔΙΟΔΙΑ: Οι συμβάσεις της ντροπής. Η κλοπή και ο εμπαιγμός του έλληνα πολίτη Πήγαμε πρόσφατα οδικώς Αθηνά – Θεσσαλονίκη και είδαμε την κοροϊδία και την διαπλοκή σ όλο της το μεγαλείο. Το οδικό δίκτυο που στο μεγαλύτερο μέρος του ήταν τελειωμένο με χρήματα των διοδίων που εισπράττει το ταμείο εθνικής οδοποιίας και με λεπτά του φορολογούμενου πολίτη και της ΕΟΚ, τώρα αρχίζει να βάζει ταμπέλες ιδιωτικών εταιρειών (Αθήνα – Θεσ/κη μετρήσαμε τρεις εταιρείες). Το ταμείο εθνικής οδοποιίας το βρήκαμε μονο στην αρχή και στο τέλος, ενδιάμεσα τους οι ιδιώτες. Επειδή καταλάβαμε αμέσως το παιχνίδι που παίζετε εναντίον μας, με την διαπλοκή και τις αυτονόητες προμήθειες που κρύβονται πίσω από τις ενέργειες αυτές, αποφάσισα να διακόψω την συσκευή ΤΕΟ pass που είχα για την ηλεκτρονική πληρωμή των διοδίων και να σταματίσω οσο μπορώ την διάβαση αυτή. (βλέπεις μας εχουν κοψει ολες τις διαβάσεις ΚΑΙ σε ολους τους τομείς). Έτσι με επίσκεψη στο ταμείο εθνικής οδοποιίας για τον σκοπό αυτό βλέπω την κοροϊδία σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό. (ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟ ΘΥΜΑ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ ΤΗΝ ΛΥΣΗ). Δεν σου κάνουν άμεση εκκαθάριση του λογαριασμού σου (ενώ είναι όλα στο κομπιούτερ τους και μπορούν να σου βγάλουν εκείνη τι στιγμή το υπόλοιπο και να σου το πληρώσουν, κρατώντας την συσκευή) αλλά θέλουν να έχεις λογαριασμό τραπέζης να σου καταθέσουν τα χρήματα αργότερα και η τράπεζα με την οποία συνεργάζονται να πάρει προμήθεια για να μεταφέρει τα χρήματα στον λογαριασμό της τράπεζας με την οποία συνεργάζεσαι. Η να ξαναπεράσεις κ.τ.λ. Η γραφειοκρατία που τρώει την Ελλάδα και για την οποία φώναζε η Γερμανία και πέσανε όλα τα ΜΜΕ πάνω της να την φάνε στρέφοντας τους πολίτες εναντίων της. Ασφαλώς γιατί πίσω από αυτήν την πολιτική της γραφειοκρατίας και της ταλαιπωρίας του πολίτη μπορούν και κρύβουν τις μηχανές που στήνουν εναντίον του. Αλλιώς αν ο πολίτης είχε το περιθώριο να πάρει ανάσα θα είχε ίσως την δυνατότητα και τον χρόνο να σκεφτεί και να δράσει σωστά και υπεύθυνα. ΞΥΠΝΙΣΤΕ ΓΙΑΤΙ Αυτά είναι φτιαγμένα απλά και μόνο για να ταλαιπωρούν τον κόσμο και να οδηγείται στο εσφαλμένο συμπέρασμα ότι το κράτος δεν μπορεί να κάνει τίποτα σωστά και πρέπει να το αναθέτει στον ιδιώτη. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΟΙΚΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΕΓΧΕΙ Και ερωτώ; Όταν πάω στην ιδιωτική εταιρεία που αναθέτετε τους δρόμους βρίσκω πίσω από το ταμείο αυτόν που ανέλαβε την διαχείριση τους δρόμου και μ εξυπηρετεί σωστότερα;;; Ασφαλώς όχι… Τον δρόμο θα πάνε να συντηρίσουν άλλοι άνθρωποι στην περίπτωση του ιδιώτη; Ασφαλώς όχι… Τους ίδιους εργαζόμενους ανθρώπους βρίσκω και στις δυο περιπτώσεις. (Δεν έχει σημασία αν στην μια περίπτωση λέγεται Μανώλης και στην Άλλη Νίκος). Το θεμα ολο ειναι τι του αναθέτεις να κάνει και ποιο απο τα τυποποιημένα διοικητικά συστήματα εφαρμόζεις… Και εδω ειναι ολο το κόλπο οπου στην περίπτωση του δημοσίου δεν υπάρχει διαφάνεια και ελεγχος του διοικητικού συστήματος και ο ένας καλύπτει τον άλλο, για να παμε χέρι, χερι στον γκρεμό… Όλο το κόλπο είναι στημένο και γίνεται κακοδιαχείριση του δημοσίου (αφού άλλωστε δεν ΕΛΕΓΧΕΙ όστε μετά να μιλά σωστά ο κόσμος) για να φανεί το καταστροφικό πέρασμα προς τις ιδιωτικές εταιρείες ως λύση στο πρόβλημμα που οι ίδιοι οι δημόσιοι υπάληλλοι δεν έκαναν σωστά. Και αντί να τιμωρηθούν αυτοί που δεν κάνουν την δουλειά τους σωστά -αφου δεν ελέγχονται σε κανένα επίπεδο- είναι μέρος του κόλπου για αυτο το ξεπούλημα της χώρας. Που δείχνει τους ιδιώτες σαν λύση, ενω οι κανόνες της διοίκησης είναι γνωστές και καταγεγραμένες εδώ και δυόμισι χιλιάδες χρόνια ήδη απο τον ΞΕΝΟΦΩΝΤΑ (434 – 355 π.Χ). Είναι 30%, ας τους βοηθίσουμε να γίνουν 80%…Ας συστρατευτούμε μαζί τους για να σωθούμε, γιατί αυτοί που έχουμε απέναντι μας εκτός ότι μας κοροϊδεύουν, μας πνίγουν στις υπέρογκες χρεώσεις και παίρνουν τα χρήματα μας από κάθε μας δραστηριότητα, οδηγώντας μας να χρεωθούμε στις τράπεζες τους και στην συνέχεια -με τους οικονομικούς κύκλους που προκαλούν- στην οικονομική μας καταστροφή. Αν ακόμα δεν έχετε δει τα αποτελέσματα της πολιτικής τους είναι πολύ σημαντικό να ενημερωθείτε γιατί τώρα έχετε ακόμα δύναμη. Αύριο ίσως όχι. Για ν αλλάξει ο κόσμος χρειάζονται σκεπτόμενοι έξυπνοι άνθρωποι. Δείτε εδώ πολύ σημαντικά στοιχεία και επιχειρήματα και διαδώστε όπου μπορείτε αν και εσείς συμφωνείτε μαζί τους όπως εμείς. Είναι 30%, ας τους βοηθίσουμε να γίνουν 80%…ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ: ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ: ΔΙΟΔΙΑ: Οι συμβάσεις είναι TOP SECRET ΤΟΥΣ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Δέκατο Πρωτόκολλο Πέμπτο Πρωτόκολλο Δέκατο Πέμπτο Πρωτόκολλο Δέκατο Έκτο Πρωτόκολλο Πρωτόκολλο Εικοστό Ένατο Πρωτόκολλο Πρωτόκολλο Ένατο Έβδομο Πρωτόκολλο Πέμπτο Πρωτόκολλο Τρίτο Πρωτόκολλο Οι Χριστιανοί έχασαν την συνήθεια να σκέπτονται χωρίς τις επιστημονικές συμβουλές μας. Δεύτερο Πρωτόκολλο Πρώτο Πρωτόκολλο (Σχολ: Πόσο ελεύθερος είσαι όταν δεν μπορείς να ελέγξεις που πάει το δημόσιο χρήμα; πως διαχειρίζονται τα χρήματα σου αυτοί που έχουν τις δημόσιες θέσεις και από δημόσιοι υπάλληλοι έχουν γίνει δημόσιοι δυνάστες σου; Όταν η διαφθορά και η σήψη βρίσκεται παντού ολόγυρα σου; Όταν καθημερινά χάνεις όλο και περισσότερο την δύναμη σου και αντι να παράγεις, να δημιουργείς και να ευημερείς, τρέχεις από δημόσια υπηρεσία σε δημόσια υπηρεσία και σπαταλάς τα χρήματα σου και τον χρόνο σου αντιπαραγωγικά; Αυτός που είναι πίσω από το γραφείο και πληρώνεται ουσιαστικά από εσένα για να σ εξυπηρετεί σε πολλές περιπτώσει φροντίζει να σε ταλαιπωρεί -καλυμμένος πίσω από το σύστημα που έχει εξαπλωθεί σαν γάγγραινα σ όλο τον δημόσιο οργανισμό- προς όφελος των ιδιωτικών εταιρειών που τους χαρίζουν την (δημόσια) περιουσία σου;…) ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ "ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ" ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΘΕΙΤΕ ΑΠΛΑ ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΑΛΥΘΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΠΛΑ ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ… Φίλες και φίλοι, αγαπητοί συμπολίτες, Οι συμβάσεις παραχώρησης Public Private Partnership (ΣΔΙΤ), είναι χρηματοοικονομικά εργαλεία κομμένα και ραμμένα στις ανάγκες των τραπεζών, τα οποία χρησιμοποιούνται διεθνώς, με σκοπό τη μετάβαση εθνικού πλούτου σε χέρια ιδιωτών. Πρόκειται για δαιδαλώδη τερατουργήματα, δεκάδων χιλιάδων σελίδων, τα οποία έχουν κατασκευαστεί σε 2-3 δικηγορικά γραφεία του Λονδίνου και κανείς δεν γνωρίζει το πραγματικό τους περιεχόμενο. Ούτε ο Υπουργός Μεταφορών, ούτε οι συνεργάτες του, παρά μόνο 2-3 υψηλά ιστάμενοι υπάλληλοι των υπουργείων και ίσως κάποιο δικηγορικό γραφείο των Αθηνών που ανέλαβε την συγγραφή της μίνι σύμβασης των 180 σελίδων που ψηφίστηκε στη Βουλή των Ελλήνων, χωρίς να γνωρίζουν τα " παλληκάρια μας”, τι ψήφιζαν. Δείτε ολα τ αποκαλυπτικά στοιχεία εδω: | |
Views: 479 | |
Total comments: 0 | |